Okna na Tatře

plně osazena a zalepena

Ještě přendam vejfuk,aby to odpovídalo předloze a můžu se příští týden vrhnout na výrobu nástavby.

Sice plexisklo 2mm šlo ohýbat za studena doooost blbě,ale s výkonným fenem se to nechalo.Lepidlo Acryfix 192 se opravdu osvědčilo,jen bylo potřeba sluníčko,aby se pomocí UV záření vytvrdilo.Při zatažený obloze to tvrdlo trochu dýl,ale fakt super.Nestýká,kam nemá,lepí co by mělo.Zas třeba PVC panty od MPjet moc lepit nechce,ale aspon vytvrdne a trochu se snaží.

Ještě přendat vejfuk,ten novej na stojato podle origo,vpravo za kabinu,aby to souhlasilo s předlohou a počkat,až dorazí zakalený kola do redukční převodovky.Tu pak do auta osadit,poposadit motor a může se začít se stavbou a kompletací korby,jež by měla lehce zpodobnovat sklápěčku s úpravou pro plachtovou nástavbu.Materiál po ruce je,ted jen vše rozměřit,ukecat a uplatit kluka,co s COčkem a hliníkem vše potřebně svaří.Pak ohnout starý značky do požadovanýho profilu na bočnice a můžem kompletovat.

Nějaká fotečka by mohla být časem k vidění,pokud si na to včas vzpomenu 🙂 ,ale hlavně si příští týden musim vzpomenout na to,že musim do Kotouně zaject a nechat udělat na předek tužší a delší pružiny,aby to nějak vypadalo a celek šasí se slušně choval.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.