Chlazení origo reglu v TT

Jedna menší úprava,která dost pomůže

Při našem rally,kde se sice jede krátce,ale skoro furt plnej knedlik,začal být časem problém s chlazením reglu po té,co se odstranily Tamiya konektory,které nahradily 4mm trubičky.Přeci jen pustí víc proudu a Mig500 si taky rád řekne o svoji porci.

Začlo se tedy s větráky,které přímo chladily regl a další i motor.No,víc váhy a spotřeby elektriky,co nešla do motoru.Sice ne moc,ale přeci jen.Ale nějak jsem se nemohl dokopat k vyřešení a ani zatim nikdo nic nepoužíval jinýho.

Až na 1.Kramolínský přišel s nápadem Ríša z Kašperek.Přeci jen ti horalé občas přijdou na něco šikovnýho 🙂 Jeho ůprava a bifikundace (nebojte,neni to sprostý slovo 🙂 ),spočívá v implatanci kusu chladiče z procesoru nebo grafický karty na tu obarvenou kovovou část reglu.Přichycený to má,teda měl,než TT prodal,jen stahovací páskou.Osobně jsem to poladil a tu barvu z kovu seškrabal a na krabičce reglu uříznul jeden výstupek v rohu,kterej bránil pořádnýmu dosednutí na celou plochu chladiče od výkonových tranzistorů./Snad jsem to napsal dobře :)/ Stahovačku jsem ponechal,osvědčila se.A když se to skloubí ještě s výkonným větrákem v bordelkrytu,nemá to chybu.Osobně mi po týhle úpravě ještě regl nevypnul ani s 23závitovým motorem při ježdění na celý aku.

Tak snad to někomu pomůže.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.