Výměna aku v AX

Po delším hledání vhodný kapacity a ceny.

To nakonec dopadlo tak,že jsem po telefonický domluvě zajel do Elektro Komárkovi v Plzni na Skvrnanech,proti plavečáku,a koupil 2článek LiPo 1300mAh za 557 Kč.Po slevě na místě 5%vyšla na cca 530 kaček.Sice kapacita nic moc,ale měla potřebný rozměry.Dýlka do 90mm,šířka asi 35mm,širší se nedělaj a tlouštka taky šla.

Po příjezdu domů jsem trochu odpočal,zblblej a zblázněnej z plzenskýho provozu a asi po hodině se dal do instalace LiPo na AX.Regl od Novaka je vcelku robustní,takže byl docela problém ho někam nacpat,ale vešel se.Na přední hrazdu mezi tlumiče zespoda.Stahovací pásky dovedou divy 🙂 Aku přišla na servo řízení přední nápravy a co jsem zkoušel pak doma projíždět,tak se stabilita dost zlepšila.

Jen do zadních pneu to bude chtít aspon +20g do každýho kola,aby v krutu se přemohly šeidvý pružiny z kitu a auto líp fungovalo.Takže na zadek jistě minimálně 60g na kolo.Jak to opravim a vyzkoušim,někdy + – 2 měsíce :-),jistě dam vědět.Už ale ted,když AX nemá NiMh na bocích šasí,se chová o dost líp.I jen když jsem to zkoušel doma při ježdění po odpadkových koších,vzhledem ke zkrutu šasí.Uvidíme v terénu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Nahoru