Úpravy Axíka

Trochu vypozorováno z ježdění

Trochu poznatků z ježdění s kitem Axíka.

Šedivý pružiny ze stavebnice chtěj vyměnit za slabší,líp fungující i při prázdných tlumičích bez oleje.Ty jsou dost tvrdý,odhaduju tak o 1/3nu až o půlku slabší.Přední tlumiče jsem zatim vylil,nechal prázdný,zadní asi o 0,5cm mín naplněný origo olejem 30W a pracuje to o něco líp.

Pneu to chce měkčí,lepivější (hlavně na hladkých kamenech,kterých je o dost víc,než těch ostrých z lomu) ,takže možná dojde na Badlandy od žílya70 + nějaký disky,abych nemusel furt rozdělávat jedny disky na dvoje pneu.Fakt otravná práce.

Poupravení hlavně zadního kardanu k diferáku v kostce,kde náhon od převodu dost často vyskakuje z kříže.Bud koupit tuning převlečnej díl přes kardan nebo si to nechat udělat u někoho na soustruhu o dost levněji.Nebo pořídit náhonový kardany z E-Savage,ty by měly vydržet o dost víc.Pak ale asi nejspíš pořídit laditelnou prokluzovou spojku,aby neodešlo něco jinýho,kromě vyskočení náhonu z kardanovýho kříže.Zadní vyskakuje 5x častěji.

Ohnutí linků (hliníkových spodních tyček) extra neřešim,jelikož se mi odíraj v úplně jiných místech než ostatním jezdcům.Spíš na ně zkusit nasunout jako ochranu ty větší brčka,co se dávaj třeba ke koktejlům a podobně.Mohlo by to víc klouzat,uvidíme.

Vcelku náhodou jsem se dostal ke kastli ze SavageX a po potřebným vystřižení a osazení kastle vypadá o dost líp než oškubaná B17ka.Fotky dodam co nejdřív.A třeba i jiná kastle z 1:8miny bude i po vystřižení vypadat líp jak oškubaná,ale funkční B17ka.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.