Trial Praha

Napřed žádná sláva,ale vcelku to šlo.

Na tuhle sobotu jsem si usmyslel se zůčastnit,jen tak z hecu a pro srovnání s Plzeneckýma,kde jsem s AX skončil 3tí ze 3 😀 .S nebývalým úspěchem jsem vstal už v 5.30,abych vše patřičně stihnul,hlavně najít lokalitu lomu,kde se má jezdit.Po asi 2 hodinách jízdy po okreskách,dálnici a trochu klasickýho bloudění z Loděnice,optání se v krámu v Trněným ujezdě,kde to vlastně je a zjištění,že skoro za rohem 🙂 jsem se na potřebné místo dopravil.

Od závodů v Plzenci jsem Axe vybavil zadní zatáčecí nápravou,olověným závažím na předku cca 100g v kole,takže celkem asi 360g na nápravě.Zadek jen 80g na nápravě a vlastní kastlí v divokých barvách 😀

Na pomyslné vrátnici v lomu,si mně nekompromisně zapsal i se značkou auta skoro vrátnej a byl jsem vpuštěn do areálu.Závod se konal na náhorní plošině,odkud byl rozhled do širokého okolí a hlavně na neůnavný mašiny,kde která jedna nakládala rozměrově různý šutry do další,která z nich dělala velikostně použitelný a obě běžely celej den.Pak hledej práci v Praze,když na vesnici tejden končí v pátek 🙂

Vršek lomu či spíš náhorní planina byla porostlá pár skupinama stromů a roští.Většinou nějaká borovice,asi 2,5-3m výšky.Za nějakých 15-20 let to bude skoro ideální prostor pro závody.Ted bylo stínu spíš mín než víc a o nějakých extra velkých pláckách pro jednotlivý sekce taky nemohlo být řeč.


Bud to bude chtít ještě hodně práce a materiálu,pokud obec kluky na plácku nechá déle působit,tyhle závody byly spíš jako ukázkový,jestli se to bude obci líbit a vyhovovat a nebo zásah zhora,aby se to zlepšilo.Nakonec se rozběhla i registrace s menšími excesy,trochu povídání a mohlo se vyrazit do sekcí.Vcelku mně udivilo,že se nechaly pospolu speciály s Axíky,když ty se mohly hodit do vlastní kategorie.Co ale bylo horší,v jednotlivých sekcích,že nebyly slušně,v některých,vidět branky a třeba v naší kategorii P2 druhá část se to vymstilo Karlu Griesslovi hned v první sekci na startu,kdy ho projel obráceně a v dalších,celkem asi 3x.Ale snad to Jirka W úspěšně přehlédl,jelikož ty bílý pidi tyčky byly FAKT mizerně vidět.Brčka taky nejsou ideál řešení,zvlášt ty z krabiček.Obyč velký jsou zas moc zbytečně dlouhý a někde i překážely.

I když se občas docela čekalo,i přes zkurvenej hic od šutrů kolem a pod,celý závod probíhal v klidu a skoro i prima atmosféře.Navíc jsem poznal Toma „noha“ a Martina „žíla“.Korunu bych po nich nechtěl,někde je potkat na ulici,ale tady to byli prima týpci.S „nohou“ jsem trochu pokecal i přes to,že jsem odjel trochu dřív,než jsme mohli pokecat pořádně a „žíla“ vypadal jak malíř bytu,kterýho někdo vytahnul od půlky práce 🙂 Navíc přivez ukázat novejt druh crawlera BERG
kterej okouzloval snad každýho.Odhadem 0,5 kila na dvou nápravách spojený tlumičema,spojovačkama a echtovní budkou 🙂 Lezlo to fakt pěkně.Zvlášt přes ostřejší šutry.

Lehce po 14tý hodině jsem se s kluky ze skupiny rozloučil a odjel k domovu.Po 2,5h po dálnici a dalších cyklostezkách pro auta jsem toho měl až dost a byl jsem rád,že jsem v pořádku dojel domů,vzhledem k provozu na dálnici,kde jsem ve 110ti skoro i překážel.Takže 16ho srpna,kdy Pražáci plánují další závod,nejedu,jelikož se v Tojcích jede závod buggy a truggy,kde snad nebudu moc organizačně potřebnej a snad možná koncem srpna v Plzenci na další 2dence,jak řikal Honza Zouzalů.Ale jistě příští sobotu 2.8. na rallycrossu v Tojcích 1/10E.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Nahoru