Lodičkárna se

POVEDLA 😀 upraveno2

Po lehkých časových peripetiích dneska dopoledne,jednom nepříjemným telefonátu od Toníčka se slovy „kde se flákáš řediteli,je tu sakra horko a už jsem skoro vylítal s dronem většinu baterek “ jsem se kupodivu i s manželkou 🙂 lehce kolem poledne dostavil do lomu u Klatov.

Vyndat lodičku,aby si jí neznalí mohli trochu prohlídnout,pozdravit se se známými,okouknout Kupildovi jeho výtvor 🙂 a trochu s Martinem Úblem poladit scénář akce,jak by to asi mělo vypadat při testu.Kupodivu se našli i odvážní jedinci,kteří se ujali přepravy remorkéru od auta k vodě,asi Jarda Straka a od vody k autu,Stratos,jen si včas neuvědomili tu vzdálenost,váhu modelu a horko.Litovali pak oba 😀

Pro testík Martin zajistil 4 kusy kanoe,posádky se postupně rekrutovaly z okolních přihlížejících diváků i z řad závodníků rally.Po připojení první kanoe zkušební kolečko a vše OK.Při zapojování druhé lodi se vyskytl menší problém,kdy posádka ve složení Ríša a mně neznámý jménem,převrhli lod při uvazování do vleku.Škodolibé halooo od přihlížejících bylo jen následkem a když Ríša lovil utopený mobil,byla zcela na místě hláška „tak ho prozvon “ 😀 😀

Takže další kolečko na vodě s dvěma,pak se třema a nakonec i se všema čtyřma kanoema.Další problémy se už nevyskytly,takže akce proběhla v klidu a pohodě.Po skončení testu se ještě povozily děti,tentokráte už jen lodě samotné a za dozoru dospělých,kteří pádlovali růčo.

Po vytažení většiny lodí na břeh se odhadem spočítala tažená váha za remorkérem a výsledek mně vcelku mile překvapil.Nějakých 800 kg a to ještě remorkér jel na nějakých 60% výkonu,takže klidně by dal i 5tou lod s posádkou,čímžto bychom se dostali na nějakou TUNU tažený váhy.Na tak poměrně malý model hezký výkon 🙂

Po vyndání lodičky z vody,až se vychladily regly a po sundání nástavby mně vcelku nemile překvapilo množství vody v podpalubí a pod elektro instalací.Po zapůjčení stříkačky od „vlasatého svalovce“ a vysátí bylo množství vody zohledněno DO čtvrt litru vody.Nebylo to pěkný,na zádrhel jsem přišel doma.Na novým čerpadle pro chlazení reglů,škodovácký novější verze,NEBYLY patřičně dotažený šroubky na přítlačný desce k ozubení.Po dotažení šroubků doma a následným vyzkoušení na místním koupališti,tak nikde ani kapka v podpalubí a spokojenost v duši.

ALE co jsem zjistil.Budu muset propočítat otáčky motorů na Volt,aby netrpěly šrouby při nadměrný námaze,jelikož šrouby fungují do určitých otáček a pak jim je už ubližováno.Ještě navíc nějak pořešit chlazení motorů a pohonný aku,jelikož v dnešním hicu jsem se o motor spáli a aby to nějak fungovalo a vypadalo 🙂

A ted komu veřejně poděkovat?Určitě Martinovi Úblovi za zajištění kanoí.Taky Kupildovi,že bejkárnu zveřejnil v programu pro rc rally závod.Dále všem zůčastněným na testu,všem divákům,Toníčkovi,že i BEZ auta dorazil s dronem pro nějakou tu prezentaci testu.Manželce,že mně v těhle vopičárnách i trochu ráda podporuje 🙂 A vlastně bych rád poděkoval každýmu,kdo se zůčastnil testu,nějak přispěl či přišel jen očumovat. 🙂

A až se ke mně dostanou fotky a videa,budu je tady zveřejnovat postupně.Takže si tenhle článek hlídejte 🙂

DÍKY MOOOOOOOOC VŠEM.

Tak nějaký fotky TADY od Toníka z dronu,něco z fotáku,od Míry Wimmera.S videi trochu bojuju,jelikož mi někde blbne něco v přenosu někam.Tak aspon zatím jedno video z Tondovo dronu ze závěrečný fáze testu Tady

Tady video od Míry Wimmera,kde je vidět,že 4 kanoe za sebou ve vláčku se už blbě ovládají,takže SNAD trochu někdy nátrénuju pro slušný manévrování 🙂 HERE A až vnučka trochu poporoste,pořídíme nějaký plavidlo a bude o zábavu víc 😀

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.