Dnešní plzenská ostuda

Holt se někdy stane 🙁

Na dnešní den jsem byl vysloveně ukecaný Jarinem,abych se s cestákem zůčastnil jednoho z posledních Plzenských koberců,které pořádá Ebola racing v restauraci „U Pechtů“.

Že já tam vůbec jezdil 😀

Vstávání v 7 hodin ráno žádný hadrcor.Byl jsem i trochu rozmrzelý,že v neděli musim tak brzo ráno vstávat.Ale co,už jsem slíbil účast,takže nebylo vyhnutí.Navíc možnost se svézt na koberci se jen tak v našich končinách hned tak nepovede.

Po nezbytné ranní kávě,průměrné cestě na Plzen,kdy provoz na silnicích byl kráááááásně volný a plynulý,jsem se kolem 8.30h dostal ke zmíněné restaruraci.Přetahal jsem 3 zbytečný krabice a bedny s harampádím do depa,kde už čekal PBčko,kdo vlastně dorazí.Přitahli jsme jeden stůl,za chvíli si to přihasil i ING a po hoooodně dlouhý době i Jarin.Ode mně dostal sprdnuto,že jako ten hlavní,kdo mně do závodu uvrtal si to přihasí jako poslední.Šklebil se jako vždy 🙂

Po trochu tréninku,kdy jsem s VX objel asi 3 – 4 kola vcelku rychlý dráhy,se jevilo auto trochu divoký a nevyzpytatelný.Tak nějak si dělalo co chtělo.Řízení neodvádělo to co mělo,ale přičítal jsem to koberci a trochu i podvozku.Takže žádná diagnostika a jen se čekalo na jízdy.

Jelikož p.Plh nejspíš trochu zná všechny závodníky či zůčastněné,PB s Jarinem a ING byl v první skupině 10tin,já s dalšímy divočáky s řemínkovými Xrayi ve 3tí,druhá skupina byla tvořena Tamtechy Porsche..Po nasazování aut u první skupiny se odjely Tamtechy a byla řada na 3tí skupině.A aby to nebyla moje smůla.Po přendání AMB čipu od Plha,jelikož už žádný nebyl volný,mi po zapnutí auta a protočení kol sděluje Jarin „hele,netočí se ti levý přední kolo“.

Po trochu rychlým obhlídnutí podvozku,kdy byla nalezena závada mezi poloosou a unašečem kola,hlasitým oznámením pořadateli „NEJEDU“,následnou rozborkou byla shledána závada na CVD poloose,kupodivu v RTR,kde se ukroutila poloosa v kloubu unašeče.Nejspíš tomu napomohla zkušební jízda na trati v Tojicích,ale stát se to mohlo kdykoliv.Nebo se spíše podvozek leknul koberce a bylo vymalováno.

Takže jsem pořadateli odevzdal AMB čip s tim,že jsem dále nepojízdný a at se s tim nějak vyrovná.Z jeho strany jistě menší problém,ale i s 3my koly v záběru bylo VX schopno přeskočit mantinely dráhy.A jelikož se s VX a 3my koly v záběru vcelku blbě jezdí v terénu,natož na koberci,celý jsem to zabalil a vydal se na cestu domů.Pokud podvozek fungoval jak má,s trochu víc klouzavějšíma pneu,než byly ty v RTR setu,mohlo by to dopadnout o něco trochu líp a podle slov zůčastněných jsem byl nasazený v 3tí skupině jako „brzda“ ostatních 😀 Asi se mají kluci příště na co těšit 🙂

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.