CBX opět živá

… a pořád jí to sluší 🙂

Tak motorka je ze servisu doma už delší dobu,dneska konečně dorazil potřebný vzduchový filtr,tak se mohlo trochu pohnout se zprovozněním a zkulturněním.

Začátkem dubna jsem podle origo čísla ND vzd. filtru poptával dodání od Honda Šmucler.Odpověděli že není problém.Jenže i pak,přes 2 dotazy zhruba ob týden,nic od nich do dneška nedorazilo.Tudíž jsem minulý týden zkusil oslovit Pavla z Tamiya fora,jestli by mi něco nekoupil na Ebayi.Trochu se zdráhal,ale po vyjádření,co chci a že jiná dotyčná firma sídlí v jeho bydlišti,bylo rozhodnuto.Filtr mi přímo u firmy další den objednal,během týdne byl filtr na firmě,Pavel vyzvednul,zaplatil a poslal.Včera jsem mu převedl finance na účet,dneska filtr zdárně dorazil.A kupodivu,podle nálepky přímo origo ND od Hondy.Jsem zvědav,zda se Šmucler,jako oficiální dealer ozve,kde jsem objednávku stornoval po mejlu.Když Šmucler není schopný za měsíc a kus dodat origo filtr,který sijedinec či jiná firma umí objednat či dodat do týdne,tak jsem na jejich vyjádření zvědav.

Dneska odpoledne proběhla instalace filtru do motorky a s novýma upravenýma svíčkama od Brisku si krásně chrochtala na zkušební nastartování .Lahodný zvuk pro znalecký uši 🙂

Anabáze s Brisk svíčkama je taky slušná perlička.Normálně má svíčka šroubovací závit na horní elektrodě pro fajfku,kam se případně dává či nedává takový hliníkový bazmek,pro nacvákavací fajfku.A tu se jeden chytrolín v Brisku zamyslel,že by se ta čepička mohla zapertlovat,aby nešla šroubovat.Pertlování moc vidět není,takže kluk z vesnice když chce povolit alu bazmek,což rukou nejde,vezme kombinačky,oko klíč 16 a zabere.Bohužel se neposere 🙂 ,jen mu horní elektroda i s bazmekem zůstane v kombinačkách.Takže okouknout,proč se tak stalo.Po instalaci optické techniky na součástku těla,nazývaje hlava,se najednou objevily 3 zápichy pertlu ve střední části alu bazmeku na svíčce.Hmmm,zkusíme flexu a ejhle.Stačilo pertly narušit,bazmek oslabit,kombinačkama s použitím menší síly roztrhnout a hned se bazmek po částech poroučel dolů.Takže ještě dokoupit jednu svíčku a mohly všechny 4 nové zaujmout místo svých starších předchůdkyň.

Dnešní instalaci novýho vzduchovýho filtru si radši nechám pro sebe v tajnosti,jelikož by se mnou pak už nemluvil nikdo,jakou náhradu jsem si kdysi vytvořil 🙂 Ale filtr je na svým místě pěkně a spokojený.

No a ted čim vycídit,zkultrunit a zlepšit vzhled motorky,na který se podepsal skoro 2 roky nezájem,počasí a hlavně zasranej pyl,co vloni udělal binec na čemkoliv.Původní leštěnka nebyla na svém místě,takže hledání,kde by mohla být či jak ji nahradit.Po půl hodině špekulování se leštěnku podařila najít,jako dycky,úplně jinde.Je už asi 4 roky stará,přemrzlá,ale pořád čistí a leští kráááásně,když se ví,jak na ni. 🙂 Jednim hadrem rozmatlat,nechat lehce zaschnout a druhým hadrem setřít a vyleštit.Opět leštěnka nezklamala a zafungovala špičkově. 🙂 Dneska za hodinu práce opravený jen lakovaný díly,zbytek si bude muset ještě chvíli počkat.

Ještě vymyslet,JAK vyčistit určitý díly motoru,skulinky kdekoliv a zase to bude holka krasavice 🙂 Pak už jen nová STK.Snad projdu bez problémů.Podle toho,co jsem četl na UAMK,zase nějaký nový nařízení a opruzy.Ne že bych k tomu přímo nabádal,ale pokud by měl někdo na STK někde potřebný kontak,abych tam s motorkou nemusel a prošla,ani by mi to moc nevadilo. 🙂

Nooo a pro zvědavce jedno informativní foto TADY ,aby viděli,že to holce jedný pořád sluší 🙂

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.