Toyotka

Nová stará kastle.

Jelikož Betynka začíná už bejt na expedicích vcelku okoukaná,došlo na nejhorší.

Do pazourů se mi docela trochu neplánovaně dostala ABS kastle Toyoty od Tamiye.Předem díky jednomu člověku za její pořízení a předem se mu omlouvam za mnou způsobenou újmu na jeho zdraví a psychice.

Yotka,aby šla na dlouhý šasí,musela projít prodlužovací kůrou,jelikož rozvor (píšu to MartiNe dobře?? – vzdálenost náprav) bylo potřebných 320 mm.Standart je cca 280mm.Takže PSH tabulky,ty výstražný a měřit,stříhat,řezat a spasovávat dohromady.

Lepení proběhlo pomocí lepdla „Lepí-M“ na plastikové kity ve žlutý umělý lahvičce.Co se prodává ve skleněný flašce,je dobrý tak na rozpuštění zbytků tabulek a zalití případných spár a mezer.Sice LepíM schne o dost dýl než vteřinák,ale víc a líp to pak drží.Barvení pak proběhlo bez použití plniče,za což mně bývalý majitel už pěkně sprdnul 🙂 a s použitím „Unikolek“ v novém,vodou ředitelném kabátě.Sice černá v sadě neni černá,spíš hodně šedivá a hustota a kryvost barev se pohybuje vcelku rozdílně od barvy k barvě,ale stačí.

Bez trápení řeknu,že nabarvení štětcem mi trvalo asi 5 hodin s tim,že ještě neni úplně kastle hotová.Pár kravinek,jako kliky dveří ,vstupy pro větrák či zadní kus kabiny čeká na barvu.Sice se na kastli bude moci bez újmy na zdraví koukat tak z 5ti metrů,aby se schovaly nedokonalosti,kterých bude hafo,ale abych pravdu řekl,barvení mně bavilo o dost víc než prostý stříknutí lexanový kastle.Je to prostě něco jinýho,spíš jako barvit osobák.A jen doufam,že až udělam na kastli držáky pro AX,tak ji někde na prvním vejletu moc neomlátim,jak je u mně zvykem s Betynou 🙂

A pár fotek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.