trochu ze stavby
Jesli někdo z minulý fotky vydoloval o jakou kastli pujde,tak klobouk dolů 🙂
Kdo kouká na rajče ke mně,tak už ví a kdo ne,tak se jedná o kastli Toyota Land Cruiser 70 od KillerBody.Podle všeho by provedení mělo bejt licencovaný,tudíž posvěcený samotnou Toyotou a i rozměrově by to mělo sedět.Což jsem nezjištoval a snad ani nebudu.Prostě kastli po dodělání nějak nacpu na Ax podvozek.
Díky počasí se povedlo vcelku slušně rychle většinu dílů nalakovat,aby auto trochu vypadalo.Pár věcí mají kluci od Killerbody až moc přesně vyrobený,takže po utažení a instalaci dalšího dílu někdy dýl je potřeba zas nějakej šroubek povolit,kus rámu dveří nebo předního nárazníku správně odmačknout,spasovat a zas všechno správně utahnout.
A šroubovat bezpočet šroubků M2.5 by ještě šlo.Horší je to s M1.4,který ještě z druhý strany zajištujete matičkama M1.4.I s brejlema 2.5ky,pinzetou a pidi šroubovákama je to slušná pakárna 😀 Nejspíš budu muset brzo k optikovi pro silnější brejle.Nebo už spíš malý přenosný lupy 😀 Případný tip,kde pořídit nějakej strojek pro omezení klepajících se rukou by se taky hodil 😀
A taky už vim,proč lodičkáři nedoporučujou míchat spreje s různým základem při nástřiku.Čim stříknete první vrstvu barvy,tak se stejným sprejem pokračujte dál.
Trochu jsem pospíchal,docházela zásoba potřebných sprejů,tak jsem bral skoro všechno,co mi přišlo pod ruku při stříkání hlavní boudy na LC.Nejdřív přišel na řadu akrylový plnič.Zbytek z piksly,ale stačil.Pak nějakej černej nitro sprej,pro trochu pěkný šrámy,až kastli někde orvu a protahnu terénem 🙂 A nakonec akryl 2004,co je s nim stříklej celej Mazlík.A tady je zádrhel.I po 3 dnech je vrchní barva FURT trochu živá,nevytvrdlá,při manipulaci s kastlí a upevnování čehokoliv na ní,zůstávají na kastli viditelný otisky mejch prstů.To snad někdy zakamufluju prací se štětcem a trochou barvy.Ale musim počkat,až se mi ten blázinec zmátoří a barva vytvrdne.Což bude kdo ví kdy.
A nakonec odkaz na rajče s pár fotkama ze stavby