Něco k XBR reglu.

Od zástupce Novak p.Skokana.

Zde je vyjádření pana Skokana,zástupce Novak v ČR,ohledně toho,proč mi na posledním crossu vyhořel tak nenadále regl XBR.

„Dobry den,

balicek jsem od Vas dostal. Dle toho co jsem videl je odmagnetizovany rotor motoru. Ten ma potom malou ucinnost a ma vetsi spotrebu nez mel kdyz byl novy. Prehrival tak sebe i regulator. Ve Vasem pripade se roztavil driv regulator a vyhorel. Ztrata magnetismu je kombinaci stari a prehrivani. EX motor je jeden z poslednich,ktery je bez sintrovaneho rotoru a ty ztraceji magnetismus rychleji.

Laco Skokan.“

Na to,co ten motor a regl vydržel,odjezdil a za cca 2 roky jsem ho jednou vyčistil,když mi odešlo přední ložisko,kdy přední víko s lepším ložiskem mi p.Skokan poskytnul tehdy tušim jen výměnou,kdy ani starý víko nechtěl.

Tímto bych rád p.Skokanovi poděkoval za rychlý vyřízení,proč regl odešel,poučení pro všechny,kdo používaj Novak EX motory,muj byl 8.5ka a budu se těšit,až VXku našetřim na novej pohon.Síce nejmín 10.5ka,spíše 13.5ka,ale zas bude jezdit v pohodě.

A třeba pak i někoho předjedu na crossu,když auto nebude tolik přemotorovaný 🙂

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.